Έχετε επιχείρηση στη Δυτική Αττική ;

Είστε Πολιτιστικός Σύλλογος, Αθλ. Σωματείο κλπ στη Δυτική Αττική ;

Καταχώρηση και προβολή δωρεάν στο opalmos.gr

Τηρείται σειρά προτεραιότητας

Απαλλαγείτε από το λίπος

Κατηγορία: ΥΓΕΙΑ Δημοσιεύτηκε στις 07 Οκτωβρίου 2015

Αισθάνεσαι πως δεν μπορείς να κάψεις λίπος, ενώ κάνεις γυμναστική και εξαντλείσαι; Aν ανήκεις στην κατηγορία των γυναικών που αναρωτιούνται πώς θα απαλλαγώ από το λίπος; η απάντηση είναι αερόβια άσκηση.


 

 

Με τον όρο αερόβια άσκηση εννοούμε οποιαδήποτε μορφή άσκησης απαιτείται οξυγόνο για τη μεταβολική διαδικασία και την παραγωγή ενέργειας, με άλλα λόγια ό,τι σε λαχανιάζει.

Τελικά, πώς θα απαλλαγώ από το λίπος;

Για να διώξεις το ανεπιθύμητο λίπος χρειάζεσαι έναν συνδυασμό ασκήσεων με αντιστάσεις και αερόβια άσκηση.

  • Για την έμμεση καύση λίπους, οι ασκήσεις με αντιστάσεις προωθούν την αύξηση της μυϊκής σου μάζας και, τελικά, την αύξηση του μεταβολισμού σου, καθώς ο οργανισμός σου συνεχίζει να καίει μέχρι και 48 ώρες μετά. Βέβαια, η προπόνηση με βάρη δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 45-60 λεπτά διότι οποιαδήποτε υπέρβαση αυτού του χρόνου θα αποφέρει τη μείωση της ενδογενούς παραγωγής τεστοστερόνης.
  • Όσον αφορά την άμεση καύση λίπους, η αερόβια άσκηση θα σε βοηθήσει να απαλλαγείς από το λίπος, με διάρκεια από 30-50 λεπτά.

 

Ποια ένταση όμως είναι ιδανική για εσένα;

Υπολογίζοντας με το εργαλείο του Shape.gr την Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα (ΜΚΣ), μπορείς να βρεις με τον παρακάτω πίνακα σε πόσους παλμούς καις το περισσότερο λίπος.

1) Ζώνη για Υγιή Καρδιά (Healthy Heart Zone)

Ένταση 50% – 60% της ΜΚΣ Χρησιμοποιείται ενέργεια από:10% υδατάνθρακες 5% πρωτεΐνες 85% λίπος

2) Ζώνη Ευρωστίας ( Fitness Zone)*

Ένταση 60% – 70% της ΜΣΚ Χρησιμοποιείται ενέργεια από:10% υδατάνθρακες 5% πρωτεΐνες 85% λίπος

*Λόγω υψηλότερης έντασης από την ζώνη 1, καταναλώνονται περισσότερες θερμίδες και κατά συνέπεια θεωρείται η καλύτερη ζώνη για καύση λίπους!

3)Αερόβια Ζώνη (Aerobic Zone)

Ένταση 70% – 80% της ΜΣΚ Χρησιμοποιείται ενέργεια από:50% υδατάνθρακες 50% λίπος

4)Αναερόβια Ζώνη (Anaerobic Zone)

Ένταση 80% – 90% της ΜΣΚ Χρησιμοποιείται ενέργεια από:85% υδατάνθρακες 15% λίπος 1% πρωτεΐνη

5) Κόκκινη Ζώνη ( Red Line Zone )

Ένταση 90% – 100% της ΜΣΚ Χρησιμοποιείται ενέργεια από:90% υδατάνθρακες 10% λίπος

Ακολουθήστε μας

 


Εφημερίδα Παλμός Δυτικής Αθήνας

Κάντε κλίκ στην φωτογραφία για να διαβάσετε σε ηλεκτρονική μορφή την εφημερίδα

Οδηγός Αγοράς

Δωρεάν προβολή επιχειρήσεων

Κάντε κλίκ και δείτε σε ηλεκτρονική μορφή επιχειρήσεις και καταστήματα της Δυτικής Αθήνας