Έχετε επιχείρηση στη Δυτική Αττική ;

Είστε Πολιτιστικός Σύλλογος, Αθλ. Σωματείο κλπ στη Δυτική Αττική ;

Καταχώρηση και προβολή δωρεάν στο opalmos.gr

Τηρείται σειρά προτεραιότητας

Πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών, αιτημάτων πολιτών και κοινωνικής μέριμνας του Δήμου Περιστερίου

Κατηγορία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Δημοσιεύτηκε στις 16 Απριλίου 2020





Στη δικτυακή πύλη www.peristeri.gr του Δήμου Περιστερίου φιλοξενείται η πιο σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών, διεκπεραίωσης των αιτημάτων πολιτών και της κοινωνικής μέριμνας.

Η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης των πολιτών δημιουργήθηκε από το Δήμο Περιστερίου με συντονιστή τον Αντιδήμαρχο Ψηφιακής Πολιτικής & Καινοτομίας Γιώργο Τσίνα.


Από τα σπίτια τους, πλέον οι πολίτες μπορούν να λαμβάνουν τα πιστοποιητικά, χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν στο Δημαρχείο ή στα ΚΕΠ.

Η χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών για τους δημότες γίνεται με την εγγραφή στην πλατφόρμα με τους κωδικούς τους στο TaxisNet για πλήρη αξιοπιστία.


Εύκολη είναι η χρήση, ακόμη από τα smartphone, ώστε για να μπορούν όλοι να συνδεθούν στη νέα ψηφιακή λειτουργία του Δήμου Περιστερίου.

Συγκεκριμένα, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να αιτούνται ηλεκτρονικά και να παραλαμβάνουν:


- πιστοποιητικά από το Δημοτολόγιο

- αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων από το Ληξιαρχείο

- βεβαιώσεις από το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας

Να δηλώνουν αδυναμία εξυπηρέτησης λόγω Covid19 και:

- να αιτούνται παροχής ειδών πρώτης ανάγκης

- παροχή φαρμακευτικής περίθαλψης που παραδίδεται κατ΄οίκον από τις υπηρεσίες του Δήμου.


Παράλληλα σε ένα ευρύτερο πλαίσιο ψηφιοποίησης των υπηρεσιών προστέθηκε στην πλατφόρμα και οι υπηρεσίες κοινωνικής μέριμνας:


- να αναφέρουν περιστατικά κακοποίησης

- να ζητούν ψυχολογική στήριξη

- να αιτούνται της παροχής των Δομών του ΚΕΠ Υγείας

- να ενημερώνονται για τα κοινωνικά επιδόματα και τα δικαιώματα τους

Ακολουθήστε μας