Στο Δημαρχιακό Μέγαρο «Β. Κουκουβίνος» πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ της Δημάρχου Ιλίου κας. Ανδριάνας Αλεβίζου, του Προϊσταμένου του Δασαρχείου Αιγάλεω, κ. Παναγιώτη Γεωργακόπουλου και του Δασοφύλακα και Προϊσταμένου γραφείου θήρας κ. Νικόλαο Βλάχο.
Η Δήμαρχος Ιλίου κα. Ανδριάνα Αλεβίζου, τόνισε τη σημασία της διαρκούς επικοινωνίας και του συντονισμού για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και εξέφρασε τη βούληση του Δήμου να συνδράμει με όλα τα διαθέσιμα μέσα.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θετικό κλίμα, θέτοντας τις βάσεις για μια γόνιμη και διαρκή συνεργασία.