Μαθητές σχολείων του Χαϊδαρίου γέμισαν το πρωί της Παρασκευής 6 Μαρτίου την Πλατεία Δημαρχείου.
Συγκεκριμένα, μαθητές του 1ου του 2ου και του 5ου Γυμνασίου Χαϊδαρίου, καθώς και του 2ου Λυκείου Χαϊδαρίου, πραγματοποίησαν δράσεις με αφορμή της Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. 
Αυτά τα μηνύματα αποτύπωσαν και σε σύντομα δρώμενα τα οποία είχε ετοιμάσει κάθε σχολείο με τη βοήθεια καθηγητών, με το αποτέλεσμα να είναι πολύ όμορφο αλλά και πολύ ισχυρό.