Βαγγέλης Ντηνιακός δημοσιοποίησε βίντεο για την κατάσταση σε συγκεκριμένο σημείο επί της λεωφόρου Αθηνών με τίτλο: "Δύο Χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει η ίδια στο εθνικό οδικό δίκτυο-Οι ευθύνες πλέον ανήκουν αποκλειστικά στον Δήμο"
Το 2024 και το 2025 αναδείξαμε δημόσια την κατάσταση στο συγκεκριμένο σημείο. Σήμερα επιστρέφουμε και δυστυχώς η εικόνα δεν έχει αλλάξει.Πριν αρχίσουν οι γνωστές «εύκολες» απαντήσεις, ας θυμηθούμε ένα απλό γεγονός:
Από το 2024, η αρμοδιότητα για το συγκεκριμένο σημείο ανήκει στον Δήμο. Μέχρι τότε, η ευθύνη ανήκε στην Περιφέρεια και όχι στη δημοτική μας αρχή.Δεν κάνουμε αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση. Καταγράφουμε την πραγματικότητα και ζητάμε το αυτονόητο: μια πόλη καθαρή και με σεβασμό στους δημότες της.Η εικόνα μιλάει από μόνη της.
Δείτε το βίντεο και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.
https://www.facebook.com/reel/1049582560970298