Έχετε επιχείρηση στη Δυτική Αττική ;

Είστε Πολιτιστικός Σύλλογος, Αθλ. Σωματείο κλπ στη Δυτική Αττική ;

Καταχώρηση και προβολή δωρεάν στο opalmos.gr

Τηρείται σειρά προτεραιότητας

Ανοιχτή επιστολή του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Δυτικής Αθήνας με αφορμή την επίσκεψη της κ. Κεραμέως στη Δυτική Αθήνα

Κατηγορία: ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΑ Δημοσιεύτηκε στις 13 Απριλίου 2021

 

 

 

Αγαπητοί γονείς, μαθητές & εκπαιδευτικοί,

 

Πριν από λίγες ημέρες η κ. Κεραμέως επισκέφθηκε Λύκεια της Δυτικής Αθήνας, με αφορμή το άνοιγμά τους μετά από 5 μήνες τηλεκπαίδευσης.

 

Είναι γεγονός ότι η εκπαιδευτική κοινότητα έχει κουραστεί από το κλείσιμο των σχολείων για τόσους μήνες. Η δια ζώσης διδασκαλία δεν αντικαθίσταται με οποιαδήποτε άλλη μορφή διδασκαλίας. 

 

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. μέχρι τώρα ανοιγοκλείνει τα σχολεία χωρίς να λαμβάνει κανένα μέτρο: 

 

 

  • Χωρίς ιχνηλάτηση των κρουσμάτων.
  • Χωρίς συνταγογράφηση τεστ.
  • Χωρίς να εξαντλήσει τα περιθώρια για αραίωση των μαθητών στις σχολικές αίθουσες (με διάφορους τρόπους).
  • Χωρίς προσλήψεις εκπαιδευτικών, ούτε καν καθαριστριών.

 

 

Σε όλη αυτή την περίοδο η κυβέρνηση δεν έκανε το παραμικρό  να ενισχύσει την τεχνολογική υποδομή των σχολείων και η τηλεκπαίδευση στηρίχθηκε αποκλειστικά στην μέριμνα των εκπαιδευτικών  και στον προσωπικό τους εξοπλισμό. Άλλωστε  πολλοί μαθητές αλλά και εκπαιδευτικοί δεν διέθεταν ούτε τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό. Ακόμα περιμένουμε τα tablet του κου Μητσοτάκη. 

 

Τώρα άνοιξε τα Λύκεια και σχεδιάζει το άνοιγμα όλων των βαθμίδων στηριζόμενη στα self test.  Έχουμε αρκετές επιφυλάξεις για αυτήν της την επιλογή και οι βασικές είναι ότι: 

 

 

  • Η αξιοπιστία αυτών των test είναι πολύ μικρή, ιδιαίτερα στους ασυμπτωματικούς φορείς.
  • Η διενέργεια ιατρικών test αποτελεί ιατρική πράξη, ενώ τώρα ζητείται αυτή η διαδικασία ελέγχου να γίνεται από γονείς και μαθητές.
  • Η δυνατότητα του σχολείου να γνωρίζει αν έγινε σωστά η διαδικασία και αν το αποτέλεσμα είναι αξιόπιστο.

 

 

Τεράστια ερωτήματα δημιουργεί η αρνητική στάση του Υπουργείου Παιδείας να αποδεχθεί τις προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για αραίωση των τμημάτων, για διαρκείς επαναλαμβανόμενους διαγνωστικούς ελέγχους εκπαιδευτικών και μαθητών, για ενίσχυση των σχολείων με προσωπικό καθαριότητας. 

 

Η άποψή μας είναι ότι τα σχολεία πρέπει να λειτουργήσουν, χρησιμοποιώντας και τα self test, αλλά με μεγαλύτερη ασφάλεια και μέτρα που έχει προτείνει η εκπαιδευτική κοινότητα και κόμματα της αντιπολίτευσης, όπως:

 

 

  • Τμήματα 15μελή με ταυτόχρονη πρόσληψη εκπαιδευτικών.
  • Μαζικά, δωρεάν, στοχευμένα και επαναλαμβανόμενα rapid & μοριακά tests από ΕΙΔΙΚΟΥΣ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
  • Προτεραιότητα στον εμβολιασμό εκπαιδευτικών.
  • Πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας, ώστε να γίνεται καθημερινή απολύμανση των σχολικών χώρων.

 

 

Εκτός από την ασφάλεια επισημαίνουμε ότι: 

 

Οι ψυχο-κοινωνικές επιπτώσεις του εγκλεισμού  και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ιδιαίτερα στους μαθητές, είναι σύμφωνα με πολλές μελέτες ιδιαίτερα αρνητικές. Ταυτόχρονα οι τεχνολογικές αλλά και οι μαθησιακές δυσκολίες που προέκυψαν από τους τόσους μήνες τηλεκπαίδευσης διεύρυναν τις μορφωτικές  ανισότητες στη κοινωνία.

 

Δεδομένων όλων αυτών, συντασσόμαστε με την πρόταση της  ΟΛΜΕ που ζητά:

 

 

  • τη μη πραγματοποίηση των γραπτών προαγωγικών – απολυτηρίων εξετάσεων,
  • τη μη εφαρμογή για εφέτος της τράπεζας θεμάτων, και 
  • τη μη εφαρμογή της ελάχιστης βάσης εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, που είναι δεδομένο ότι θα οδηγήσει στον αποκλεισμό 25.000 και πλέον μαθητών από τα ΑΕΙ.

 

 

Αγαπητοί γονείς, μαθητές & εκπαιδευτικοί,

 

Τα παραπάνω πιστεύουμε ότι είναι τα ελάχιστα που πρέπει να απαιτήσουμε να γίνουν πράξη ΤΩΡΑ και στο ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ, μιας και η πανδημία δεν τελειώνει σήμερα  αλλά θα μας ταλαιπωρεί απ’ ότι φαίνεται για αρκετό χρονικό διάστημα ακόμα.

Ακολουθήστε μας

Εφημερίδα Παλμός Δυτικής Αθήνας

Κάντε κλίκ στην φωτογραφία για να διαβάσετε σε ηλεκτρονική μορφή την εφημερίδα

Οδηγός Αγοράς

Δωρεάν προβολή επιχειρήσεων

Κάντε κλίκ και δείτε σε ηλεκτρονική μορφή επιχειρήσεις και καταστήματα της Δυτικής Αθήνας