Στο πλαίσιο της 7ης διεθνούς έκθεσης Verde.tec, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η ημερίδα με θέμα «Προστασία των Ορεινών Όγκων της Αττικής». Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο Μεσογειακό Εκθεσιακό Κέντρο (MEC) στην Παιανία, συγκεντρώνοντας πλήθος ειδικών, επιστημόνων και φορέων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της περιβαλλοντικής προστασίας.
Ο πρόεδρος του ΑΣΔΑ, Σταύρος Τσίρμπας, στην ομιλία του σημείωσε μεταξύ άλλων:
“Μόνο μέσα από κοινή προσπάθεια μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι οι ορεινοί όγκοι της Αττικής θα παραμείνουν ζωντανοί, λειτουργικοί και προσβάσιμοι για τις επόμενες γενιές.
Τόσο ο ΑΣΔΑ όσο και εγώ προσωπικά δεσμευόμαστε, ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με σχέδιο, όραμα και αφοσίωση, ώστε η Αττική να διατηρήσει και να ενισχύσει τον φυσικό της πλούτο. “
Στην ημερίδα συμμετείχαν :