Από το δήμο Αγίας Βαρβάρας ανακοίνωσε:
Ενημερώνουμε τους πολίτες ότι ο δήμος μας προγραμματίζει Εθελοντική Αιμοδοσία, το Σάββατο 3 Μαΐου 2025, από τις 10:00 έως τις 13:30, στον Ιερό Ναό Παναγίας Ελεούσας, στο Παρεκκλήσιο Αγίου Λουκά του Ιατρού. Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο «Αλεξάνδρα».
Προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός, η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί κατόπιν ραντεβού. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο ΚΕΠ Υγείας, 2105690436, 9.00-15.00.
Αρμόδιο πρόσωπο επικοινωνίας, Δημήτρης Ανδρούτσος, Επισκέπτης υγείας.
Σας περιμένουμε όλους και όλες!