Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η δράση «Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Παχυσαρκία» που διοργανώθηκε από τον Δήμο Αγίας Βαρβάρας και το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ) του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.
Χαιρετισμούς απηύθυναν ο αντιδήμαρχος υγείας του δήμου μας, ιατρός, κ. Χρήστος Βασιλείου και ο Πρόεδρος του ΕΔΔΥΠΠΥ και του ΙΣΑ κ. Γεώργιος Πατούλης.
Επίσης πραγματοποιήθηκαν δωρεάν εξετάσεις λιπομέτρησης, σακχάρου, χοληστερίνης και αρτηριακής πίεσης.
Στη δράση συμμετείχαν ο επισκέπτης υγείας Δημήτριος Ανδρούτσος, η νοσηλεύτρια Παρασκευή Φυλακούρη και ο γυμναστής Κωνσταντίνος Τσολομύτης.