Ο Πολιτισμός και η Τέχνη είναι ανάγκη! Δεν είναι πολυτέλεια και δεν
μετατρέπονται σε προεκλογική πασαρέλα Μαυρογιαλούρων!
Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη με το Π.Δ. 85 υποβαθμίζει τους απόφοιτους των «ανώτερων»
δραματικών σχολών, σχολών χορού και κινηματογράφου και τους εξισώνει με απόφοιτους
λυκείου.
Η συνέπεια, η διάρκεια, η πολυμορφία των κινητοποιήσεων, οι παραιτήσεις καθηγητών
που έδειξαν ότι δεν τους ενδιαφέρει η «καρέκλα», η ευρύτερη συμπάθεια και αποδοχή της
κοινωνίας στο δίκαιο αγώνα των καλλιτεχνών έκαναν την Κυβέρνηση να επανέρθει με μια Κοινή
Υπουργική Απόφαση, που δεν καλύπτει το αίτημα των καλλιτεχνών για κατάργηση του Π.Δ. 85.
Την ίδια ώρα σε αρκετά μουσικά σχολέια της χώρας τα παιδιά κινητοποιούνται και διεκδικούν τα
αυτονόητα. Ενδεικτικά:
1. Πιστοποίηση θεωρητικών σπουδών και των μαθημάτων μουσικών οργάνων
2. Περισσότερες και έγκαιρες προσλήψεις μουσικών εκπαιδευτικών
3. Δωρεάν μουσικά εγχειρίδια για τα μαθήματα στη θεωρητική μουσική αλλά και στα
μουσικά όργανα, γιατί δεν έχουν οι οικογένειες των μαθητών τις ίδιες οικονομικές
δυνατότητες.
Καταγγέλλουμε τη Διοίκηση Ζενέτου και τον εντεταλμένο του γιατί:
Την ίδια περίοδο που είναι σε εξέλιξη οι κινητοποιήσεις των καλλιτεχνών (από Δεκέμβριο 2022),
στις 22/01, διοργανώθηκε από το Μουσικό Σχολείο Ιλίου, το Δήμο Ιλίου και τον Μορφωτικό
Πολιτιστικό Σύλλογο Μεσσηνίων μουσικό αφιέρωμα στη Μαρία Κάλας.
Σύμφωνα με το Σύλλογο
Γονέων και Κηδεμόνων του Μουσικού Σχολείου, ο εντεταλμένος της Διοίκησης Ζενέτου για
θέματα παιδείας κ. Μαρκόπουλος, καπηλεύτηκε την εκδήλωση και τη μετέτρεψε σε προεκλογική
πασαρέλα Μαυρογιαλούρων!
Ο χώρος του σχολείου και η ίδια η εκδήλωση λειτούργησαν ως
προέκταση του προεκλογικού γραφείου του εντεταλμένου του Δημάρχου. Η αλαζονεία και η
καθεστωτική αντίληψη στο μεγαλείο της!
Θα ήταν καλύτερα η Διοίκηση Ζενέτου να σκύψει στα κτιριακά χρόνια προβλήματα που
επισήμαναν οι ίδιοι οι γονείς του Μουσικού Σχολείου (και λίγο πολύ είναι κοινά στα περισσότερα
σχολεία της πόλης μας), όπως
α) η ανυπαρξία μόνωσης με το βρόχινο νερό να λιμνάζει στις
αίθουσες διδασκαλίας,
β) έλλειψη φωτισμού στον αύλειο χώρο, γ) ηλεκτρολογικά προβλήματα
(πρίζες που βγάζουν νερό!),
δ) αποκολλήσεις σοφάδων,
ε) ζητήματα ασφαλούς πρόσβασης και
διέλευσης στις σχολικές μονάδες κ.λπ.
Αναρτήθηκε από Fabio Mera