Την Παρασκευή 13 Μαρτίου, επισκέφθηκε το Δημαρχείο Πετρούπολης ο Ιταλός αρχιτέκτονας Claudio Bordi, ως εκπρόσωπος του Δήμου της Ρώμης, εταίρου του ευρωπαϊκού προγράμματος «TOP SEC», στο οποίο συμμετέχουν ο Δήμος μας και οι πόλεις της Βαρκελώνης και της Τουλούζης.
Στόχος της συνάντησης ήταν η ανταλλαγή τεχνογνωσίας και η διερεύνηση βέλτιστων πρακτικών που θα αξιοποιήσει ο Δήμος στον τομέα της διαχείρισης βιοαποβλήτων, με έμφαση στην παραγωγή και αξιοποίηση κομπόστ. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάπτυξη βιώσιμων και αποδοτικών λύσεων πρασίνου, με περιορισμένες ανάγκες άρδευσης, συμβάλλοντας στη βελτίωση του αστικού περιβάλλοντος.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ο κύριος Bordi επισκέφθηκε το 9ο Δημοτικό Σχολείο Πετρούπολης, όπου λειτουργεί ήδη διαμορφωμένος χώρος πράσινης ταράτσας, καθώς και το αμαξοστάσιο του Δήμου.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με έμφαση στην ανάγκη ευαισθητοποίησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτών, ως καθοριστικού παράγοντα για την επιτυχία των δράσεων βιώσιμης ανάπτυξης του Δήμου.