Ανακοίνωση του δημοτικού συμβούλου Χαϊδαρίου κ. Δημήτρη Τσατσαμπά για το Μετρό, που προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον και σχόλια από τους δημότες:
Πολύ πρόσφατα από τον αρμόδιο υφυπουργό έγιναν προαναγγελίες για τις επεκτάσεις του Μετρό (Ίλιον, Μενίδι, Γλυφάδα, Σταύρος Νιάρχος) και του προαστιακού (Ασπρόπυργος, Ελευσίνα, Μέγαρα).
Το Χαϊδάρι για ακόμη μια φορά δεν ακούστηκε ...
Ομως η έλλειψη γραμμής Μετρό στην πόλη μας είναι πολύ σοβαρό ζήτημα για να το ξεχνάμε ή να το προσπερνάμε έτσι εύκολα και απλά...
Η γραμμή Μετρό ιδιαίτερα στο Δήμο Χαϊδαρίου είναι περισσότερο από αναγκαία.
1) για την εξυπηρέτηση των χιλιάδων κατοίκων του
2) για την καθημερινή εξυπηρέτηση χιλιάδων εργαζομένων στις Δυτικές βιομηχανικές περιοχές.
3) για την εξυπηρέτηση χιλιάδων επισκεπτών από την νοτιοδυτική Ελλάδα προς Αθήνα και Πειραιά .
Είναι αδιανόητο το Μετρό να φτάνει στη Δυτική Αθήνα μέχρι το Αιγάλεω και το Περιστέρι, ο Προαστιακός να περνάει από την Ελευσίνα και τον Ασπρόπυργο και να μην προβλέπεται η σύνδεση Μετρό και Προαστιακού με γραμμή σταθερής τροχιάς δια μέσω του Χαϊδαρίου, ενός Δήμου από τους μεγαλύτερους σε έκταση στην Αττική.
Ο συγκοινωνιακός ρόλος και ο κυκλοφοριακός φόρτος της Λ. Αθηνών που διασχίζει το Χαϊδάρι από τον Ασπρόπυργο μέχρι το Αιγάλεω και το Περιστέρι είναι η καλύτερη απόδειξη της αναγκαιότητας για την διασύνδεση των Δημοτικών αυτών ενοτήτων μέσω του Χαϊδαρίου με γραμμή και στάσεις Μέτρο.
Σε τελευταία ανάλυση δεν μπορεί για αλλού οι μελετητές να στηρίζουν τις επεκτάσεις του Μετρό στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης, στη μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου, στην εύκολη μετακίνηση και στην εξοικονόμηση χρόνου των πολιτών και αυτά να μην ισχύουν στην δια μέσω του Χαϊδαρίου επέκταση της γραμμής του Μετρό.
Ειδικά για τις ανάγκες των κατοίκων της πόλης μας αλλά και μεγάλου μέρους των επισκεπτών της (Αττικό νοσοκομείο κλπ) θα πρέπει να καθιερωθεί άμεσα, με Metrobus, η σύνδεση των σταθμών Μέτρο Αγία Μαρίνα και Ανθούπολη δια μέσου του εμπορικού κέντρου της πόλης (Αγωνιστών Στρατοπέδου) σε χρόνο 10λεπτης εξυπηρέτησης.
Με τον τρόπο αυτό και το Χαϊδάρι θα εξυπηρετηθεί και θα υπάρχει ταχεία σύνδεση για μεγάλο πληθυσμό των νοτιοδυτικών προαστίων δια μέσου της γραμμής προς Πειραιά χωρίς να απαιτείται η μετακίνησή τους μέσω του κέντρου της Αθήνας.
Η βιωσιμότητα της πρότασης είναι μετρήσιμη, οι ειδικοί μπορούν να το τεκμηριώσουν, οι πολιτικοί να το αποφασίσουν.
Με ουσιαστικές πρωτοβουλίες από τον Δήμο μας, με συνεχή πίεση προς τους κυβερνώντες, με τη συνεργασία όλων των εμπλεκομένων και με συστηματική δουλειά μπορούμε να αντιστρέψουμε την υπάρχουσα κατάσταση και να κάνουμε τα δύσκολα εύκολα.